tirsdag 5. mars 2013

NIB-utfordring: Jenteparty


Utfordringen på NIB er denne måneden kjøres i samarbeid med min favorittbutikken Bolina, og sammen inviterer de til "Jenteparty"- en tittel som får meg til å ose av dårlig samvittighet...
For snart har det gått fire år siden vi flyttet fra Oslo og hit til Syrinveien 3, og ennå har jeg ikke fått rotet meg til å stelle istand til en skikkelig jentefest for venninnene mine, og jeg merker jeg skammer meg bittelitt.....

Men til mitt eget forsvar skal det sies at de siste årene har vært fulle av graviditet, fødseler, amming og småbarnstid, med ditto hverdager og påfølgende helger der 2 stk. slitne foreldere aller helst bare vil synke ned i sofaen med Gullrekka og en godtepose foran seg. Men når sommeren kommer og puppen er lagt til siden for denne gang (for evig tid faktisk, bank i bordet...) skal jeg jaggu slå på stor-tromma og invitere til jentefest!!!

For heldige meg har en herlig, liten bukett venninner fra Oslo-byen, noen spredt litt utover landet, og har i tillegg vært så heldig å stifte bekjentskap med en rekke, fine Drammens-damer, og jeg skal invitere dem alle sammen på tapas og Cava, mojitos og fest her i Syrinveien 3! Så gjenstår det bare å se om man har glemt gamle partykunster....?!

4 kommentarer:

  1. Det ser absolutt ikke ut som du har glemt gamle kunster - masse fristende ting på disse lekre bildene :) Lykke til i utfordringen!

    Ingrid

    SvarSlett
  2. Å - det ser ut som en helt herlig jentefest! Er ikke lett å ha tid til sånt med småbarnslivet, men det er jammen godt når man får det til! Kjempefint hvordan du har kobinert ulike rosatoner.

    SvarSlett
  3. Det ser smashing ut! Bare å glede seg til sommeren. :)

    SvarSlett
  4. Herlige farger og detaljer :-)
    Lykke til!
    monica

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...