søndag 4. november 2012

November-utfordring på NIB: KOS


November. Og så klisjéfylt som det bare kan få blitt: for November betyr fyr i peisen, en stabel uåpnede bøker, pledd på beina, noe godt i koppen, og tusen tente telys mot regnet som trommer mot vindusruta utenfor. Å kose seg innendørs med god samvittighet i det sure høstværet. Jeg er verdensmester i å kose meg, og November er virkelig måneden der anledningen byr seg. - Akkurat nå i favorittstolen mens Cornelius Vreeswijk synger og traller i bakgrunnen. 
Det er fint det!

5 kommentarer:

  1. HERLIGE BILDER!
    Å JEG LIKTE SÅÅÅ GODT STOLEN DIN <3
    NYT DAGEN VIDERE!
    KLEM FRA ELI:)

    SvarSlett
  2. Så fine bilder! Og så fint at jeg fant bloggen din, her tror jeg ikke at jeg har vært før! :-) Lykke til i utfordringen!

    SvarSlett
  3. Så fine bilder av så mange fine ting, og ja, november er mye kos:)

    SvarSlett
  4. at du sier er så rett i november!!
    Fant deg gjennom NiB sin utfordring, legger meg til som følger. Likte godt bildene og stemningene i dem.

    ha en fin uke.
    Line

    SvarSlett
  5. Oi, for et utrolig nydelig teppe! Det likte jeg veldig godt :) Og så er jeg veldig glad i Bisettelsen. Ja, i hele trilogien, egentlig. Lykke til i utfordringen! :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...