onsdag 8. august 2012

NIB-utfordring: Kreativ med tekstiler

NIB har ny og morsom utfordring på gang- "Kreativ med tekstiler". Kreativitet + tekstiler passer meg aldeles ypperlig siden jeg hvertfall føler meg ganske så kreativ i omgang med tekstiler. Som blant annet har resultert i en liten "hule" under den innebygde køyesengen på gutterommet:
(Hjemmesnekret stige og køyeseng. Stoffet er fra Stoff&Stil. Fikk dog litt syhjelp av min mor..)

Og som dette stykket drivved som fungerer som klesheng for ekstra fine plagg på soverommet. 
(Denne idéen skal jeg innrømme å ha stjålet..Drivved fra stranden på hytta og ny fin-fin kjole fra By Zoé som skal brukes i dåp på søndag!)

Eller som disse gardinene som fungerer som "skapdører" til klesskapene på soverommet. 
(Gardinene "Moa" er kjøpt på Princess, men jeg kom hvertfall opp med den geniale ideén selv! Rosa lenestol fra Nordal)


I tillegg er jeg tidvis hekta på å sy på symaskinen. Resulterer ofte i en liten pute-bonanza:
( Har hvertfall sydd to av dem selv. Selvsydde puter sammen med puter fra DAY og Anouska.)






























5 kommentarer:

  1. Så flotte ideer:DDDDD Har lyst på sånn køyeseng til rommet til mitt Mini-barnebarn, og sånn forheng i gangen. men Gubben er ikke helt enig i den løsningen. Lykke til i konkuransen. Hilsen Grethe

    SvarSlett
  2. Så flott bidrag! Lykke til i utfordringen:) Koselig blogg du har:)

    SvarSlett
  3. dette var et utrolig flott innlegg! Fine bilder med fine tekstiler! Får bare lyst å flytte rett inn! Stor klem!

    SvarSlett
  4. Kjempefine bilder. Digget det strikketeppet!!! kjøpt eller selvlaget?

    SvarSlett
  5. Hei og takk for hyggelig kommentar! Teppet er fra anouska:)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...