onsdag 1. januar 2014

Tilbakeblikk på året som gikk

I 2013 flyttet opptil flere nye dyr inn hos oss; kaninlampe fra Heico/Bolina og Kaj Boyesens ikoniske "abe"- sistnevnte er en arvet skatt etter Mormor.
Året startet i mammaperm med mulighet for lange frokoster og late og stressfrie morgenkvister som innebar god tid med barna og mengder av hjemmelaget granola!
Corall snek seg inn blandt fargepaletten! Finaleplass i NIB utfordringen "From Within"
Første halvdel av året var preget av tid til haugevis av DIY- og maleprosjekter i kø før tidsklemma tok oss...Hjemmemekket low-budget smykke og maling i duse pasteller og grått.

Årtes farge Lilla stylet i et stilleben og nytt teppe fra IKEA med en liten baby som gikk fra å  åle-krabbe-stabbe-gå, til å løpe i løpet av året!
I Juni var det endelig duket for jentefest i Syrinveien 3 og finaleplass i NIB-utfordrigen med samme navn.
Fokus på gjenbruk og glade farger og jeg hadde besøk av lokalavisen og Syrinveien 3 kom på trykk i Drammens Tidende!
Sommer og iskaffe-tid! I Mai tok gjengen fra Syrinveien turen til Småland og min søsters fantastiske hjem på Osterøy som senere på året ble finalist i Bolig Pluss´ kåring av "Norges Vakreste Hjem"
I Juli var totalrenovering av badet på tapetet, og jeg og gutta var i noen uker øyboere på sommerøya Vasskalven mens Pappaen var hjemme og fixet!
I juni blomstret syrinene i Syrinveien 3 og jeg lagde hyller på barnerommet.
Etter en 4 år lang jakt kunne vi krysse stuebord av listen da "Tablo" fra Normann Copenhagen flyttet inn i Oktober. I September tilbragte jeg en helg i fantastiske København og STAY Hotel sammen med en venninne.
Finalist i NIB- utfordring "Ildstedet", vi begynner å fyre i de gamle ovnene på høsten og vi er på trykk i Bolig Pluss´ September-utgave over hele fem sider!
Fortsatt hekta på farger i året som gikk, i tillegg til årets nyanskaffelse; juicer! Ingefær, epler, ananas og melon går ned på høykant hos oss!
Jeg får marokkansk puff til bursdagen min i November, omtrent samtidig som ulla sakte men sikkert sniker seg opp på henget på soverommet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...