lørdag 7. september 2013

NIB-utfordring September


..lyder "Mykje lys og myke pledd", og siden helgen tilbringes her på hytta på Beitostølen rasket jeg med meg litt stæsj fra Syrinveien for en liten fjell-shoot her oppe- hvor jeg i skrivende stund befinner meg oppe i nettopp denne skuvsenga, inne i et mykt pledd, med et glass rødvin i hånda, peis og tente lys rundtomkring- og med tussmørket krypende utenfor hytteveggen. 

-Sliten i beina etter en lang tur i fjellet opp på en 1600- meters topp med 15 kg (barn) på ryggen.  Og med #denfølelsen ønsker jeg både September og høsten forøvrig hjertelig velkommen!


7 kommentarer:

  1. Utruleg fint! Eg fekk lyst å legge meg oppi senga og tulle pledda rundt meg! Lykke til i utfordringa :)

    -Wenche-

    SvarSlett
  2. Så flott, nydelig stemning!
    fortsatt god tur!

    SvarSlett
  3. Så herlig det lyse store pleddteppet så ut! Og putene var både fine og artige! :)

    Lykke til i utfordringen og fortsatt god søndag!

    SvarSlett
  4. Såååå nydelige bilder :) Liker godt stilen og bloggen din og la meg som følger!

    klem Kristin

    SvarSlett
  5. Hei! Fant bloggen din via din søsters flotte hus i Boligpluss:) koselig bidrag! God helg fra Marianne.

    SvarSlett
  6. Takk for at du bidro i NIB-konkurransen vi sponset. Fine bilder!

    PS: Beklager at vi er så sene med å takke.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...