søndag 21. april 2013

Farger til låns!

Denne uka hadde jeg en journalist og en fotograf på besøk, og siden anledningen for besøket omhandlet farger valgte jeg å jukse bittelittegrann, og var så heldig å få låne med meg et par småting fra BOLIA bare for å sette den komplette prikken over "i"-en i vårt allerede fargerike hjem! Resultatet kommer på onsdag, og jeg merker at jeg gru-gleder meg en smule til å se meg selv på trykk...!

Tingene fra Bolia måtte etter mange runder med meg selv desverre leveres tilbake, selvom alt i meg strittet imot, det var med tunge skritt jeg tuslet tilbake med varene. Kan hvertfall opplyse om at Bolia har veldig mye fresht inne akkurat nå, og heldigvis (eller desverre....) for meg har de åpnet ny butikk på Gulskogen senter her i Drammen! De har også laget en superinspirerende katalog i kobberfinish med et flott sitat utenpå: "The spaces we create are who we are. Your home. Your rules." Ganske fint sagt, synes nå jeg!

Jeg lånte med meg en pudder-rosa fløyelspute, to freshe trefat i neongul og dusty mint, og to pistol-formede lysestaker-også i gul og mint! Alt står herved på ønskelisten!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...