torsdag 28. februar 2013

DIY: Goldmine- inspirert smykke

DIGGER smykkene fra Goldmine Jewelery, men med priser fra 2000 og oppover ligger de litt over en småbarnsmors budsjett, så jeg fant en superenkel og fin DIY på den inspirerende bloggen HONESTLY...WTF.

Panduro Hobby har det meste, men kan fort bli dyrt med opptil 500,- for alt du trenger til et slikt smykke. Jeg ville jo lage fler når jeg først er i gang, kanskje dette blir en fin ting gi bort som feks venninnegaver....?! Så jeg tenkte derfor litt alternativt, og utfordret meg selv til å lage en low-budget- variant. Og det viste seg at jeg slapp langt billigere unna når feks 1 meter kjetting koster 79,- på Panduro, og 20,- på Jernia. Èn liten pose med 2 stk små "bling" koster 44,- på Panduro, men jeg raidet istedet smykke-salgs-stativet på H&M og fikk hele 20 blings til 60,- Ellers fant jeg både neontråd, silketråd og smykketang på Tiger til sikkert halve prisen enn på Panduro. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...