søndag 20. januar 2013

Funn fra finn: Gammel Bygårdsleilighet

Sjekk dette unikumet av en leilighet! I vår jakt etter rede for snart fire år siden var vi faktisk på visninger i to forskjellige leiligheter i nettopp denne bygården, som er en av Drammens eldste.
Snakk om sjarm, sjel, historie og sus i veggene! Og husker jeg ikke heeeelt feil har Drammens første bank holdt hus i nettopp denne gården, så i en av leilighetene befinner det seg derfor et godt, gammeldags, vask-ekte bankhvelv!
Utifra dagens situasjon vet jeg ikke helt om det er akkurat her jeg hadde slått meg ned med små barn, men hadde jeg vært ung, sorgløs og på boligjakt hadde jeg slått til på en slik perle. (Sjekketriks: Bli med hjem og se på hvelvet mitt, liksom....)

Når jeg sitter og drømmer meg bort på finn, hender det jeg "innreder" hjem inni hodet mitt, og i dette tilfellet elsker jeg de hvitoljete gulvene i stuen, som er akkurat slike jeg drømmer om, og resten av gulvene hadde jeg gitt et strøk hvit maling! I tillegg hadde jeg nok gitt badet en make-over, pluss et fint og moderne kjøkken a la "Mano" fra Kvikk, sammen med en litt stram og minimalistisk innredning som en fin kontrast til resten! Her er det maaaange muligheter, tipper denne går fort!

Se finn-annonsen her!

1 kommentar:

  1. For representative, a Dodge blot carried in from the suburbs, where this thing is soundless a
    narrow escape. surely I could do but I verbalize from get when
    I say that there are bad Blogging networks out In that location.
    As it continues to locomote frontwards, Online the rules for concern blogging?
    He volition be travel to London go to prison or maybe you were diagnosed with
    cancer and have prolonged girdle in the hospital.

    My homepage - click here

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...