lørdag 29. september 2012

Viggo, neonlys og retropapir

- var det som havnet oppi handleposene og fikk være med hjem etter dagens tur til Tønsberg by! Var innom den fineste butikken 13tretten, som jeg lenge har hatt lyst til å avlegge et besøk. 
-En herlig liten butikk med en blanding av retro og brukt, nytt og hjemmelaget. 
Og disse fine telyskoppene i gull, pudder og neonrosa fra Bloomingville ble mine. 
Se hvor fint de gløder i mørket:
Og siden jeg har en liten papirvimpelrekkefabrikk på gang her hjemme om dagen, passet det jo fint å fylle på samlingen med superfint og fargerikt retropapir fra Rie Elise Larsen
Fint papir får man jo aldri nok av..

Og tilslutt måtte jeg også ha med meg dette lille "teppet" i dørmattestørrelse som skal få plass på WC. Er vanligvis ikke så sjernete av meg i interiørsammenheng, men merker at jeg kan gjøre et unntak for Viggo Star fra Pappelina. I den fine fargen Metallic mud/Vanilla 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...