torsdag 19. juli 2012

Insta-week-ation
































































Ahhhh- ferie...Jeg klager ikke lenger over dårlig vær, men nyter å ha avbrekk fra hverdagen og alt det rutinepregede og hverdagslige, og det å ha tid sammen med min lille familie. Som å få gjort litt nyttige ting hjemme- til helt unyttige ting som å putte flamingoer i geléen, rusle over Ypsilon Bro en tidlig morgen og spise en is, å kunne drikke en god morgenkaffe på trappen mens jeg maler en stol...

- Og ikke ta hensyn til vær og vind og ta dagene som de kommer, og kunne oppleve ting sammen, som å sette oss i bilen for å besøke gode venner. Og denne gangen gikk turen til Hafjell/ Lillehammer og dagene ble som vanlig hyppig dokumentert på Instagram. Far i huset fikk endelig rase litt fra seg igjen i doseringsløypene på downhillsykkel og vi besøkte Lilleputthammer.

Lilleputthammer viste seg og være en overraskende bra familiepark! For i tillegg til de små husene jeg husker fra da jeg var liten, var parken en god del oppgradert siden den gang og kunne blant annet by på både karusell, pariserhjul, berg-og-dalbane, tog, biler, båter, ennå flere biler- og ikke minst gravemaskiner! En passe stor og oversiktelig park for familier med små barn, der vår (snart) 3-åring hadde glede av alle fasilitetene som passer for nettopp alle småputter fra 90 cm og oppover. Virkelig verd et besøk!!!

En opplevelse var også caféen "Atelier Kakao" i gågata i Lillehammer. For makan til finere café- eller chocolateria- skal du lete lenge etter; god mat og en fristende kakedisk- og jaggu var ikke interiøret til å spise opp også med tapeter fra Eijffinger og masse fine farger jeg angrer på at jeg ikke spurte etter kodene på! Alle som befinner seg i- eller kjører forbi Lillehammer City avlegge dette stedet et besøk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...