søndag 8. juli 2012

Friminutt..

Denne gangen utfordrer NIB til temaet "Friminutt", og jeg så for meg å kunne style et fint bilde som innebar stikkord som svaberg og bølgeskulp, solkrem og morgenbad, jordbær servert på et fint servise, hengekøye i hagen, solstoler under en fancy parasoll, tropenetter, is på brygga og saltvann i håret. 

Men, nei..

-Med to syke små og en far nede for telling, uglamourøse lørdagskvelder tilbragt på legevakten, å løpe i skytteltrafikk mellom oppkast og syke familiemedlemmer, og ganske stusselig vær som regn og grått i første ferieuke er et friminutt for meg akkurat nå i ordets rette forstand noen kjærkomne minutter helt for meg selv; enten noen minutter i god-stolen, foran skjermen, titte litt i et blad, knipse noen bilder og utforske mitt nye kamera sammen med mitt etterlengtede objektiv- å bare kunne gjøre akkurat det jeg selv har lyst til for et minutt eller fem

Så får vi heller håpe at stikkordene ovenfor blir en realitet senere i sommer...



2 kommentarer:

  1. utrolig fin den lenestolen var!
    God bedring til syklingene og lykke til i utfordringen.

    SvarSlett
  2. Herlige friminutter. Har mac'en på et slikt gammelt bord jeg også, og synes det gir så fin krontrast.


    Ha en fin mandag. Klem fra Lottemora

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...