mandag 7. mai 2012

Gravid-fotografering hos Gullungene

Jeg er så heldig å ha en veldig god venninne som er fotograf- og spesialist på baby- og nyfødtfotografering attpåtil! Michaela er damen bak Gullungene og har et nyetablert studio her i Drammen-  og forrige uke fikk jeg en aldri så liten gravid- shoot! Jeg grudde meg litt, da jeg må være noe av det mest ufotogene som finnes, og er veldig ukomfortabel med å bli tatt bilder av. Men Micha klarte det kunststykket å få meg til å slappe av, opptre naturlig og være meg selv. Hun må være en av Norges dyktigste innen baby- og nyfødtfoto, og tilfører masse kreativitet i bildene sine, noe som skiller henne fra andre fotografer! I tillegg skal dama ha kred for guts og vilje til å tørre å satse på å leve av hobbyen sin- å etablere sitt eget studio- for jeg vet det ligger mye beinhard jobbing bak alle de fine bildene!
Jeg har nesten ikke et eneste bilde av meg selv fra første gangen jeg gikk gravid, og denne gangen blir den siste- derfor synes jeg det var ekstra fint å fange et øyeblikk av denne spesielle reisen man bare får være med på i noen få måneder av hele livet! Jeg anbefaler alle gravide å gjøre det samme- her er det mange kreative muligheter til å fange øyeblikk gjennom hele graviditeten- og til du sitter med det lille nurket i armene! Gleder meg til nyfødtfotografering allerede! Sjekk ut gullungene.no og ta kontakt for en avtale!



3 kommentarer:

  1. Koselig å ha magebilder :-D
    Kjempe fine bilder av deg!

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder :) Gleder meg til å hilse på :)
    -ellen

    SvarSlett
  3. Takk og takk- ble ganske så fint:-)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...