torsdag 9. februar 2012

Vurderer STERKT...

... å bestille meg et av disse fantastisk fine bildene av fotograf Karna Maffait for House Doctor. Elsker dette danske merket som beskriver sin egen interiørfilosofi som "provocative", personlig og uformell, og hvis mål er å heller mixe enn å matche interiørelementer. Jeg falt fullstendig pladask for disse bildene første gang jeg så de på standen på interiørmessa i fjor høst. Jeg er jo på jakt etter "kunst" jeg kan leve med på veggen. Bildet av den gamle damen er på 170x110 cm og ligger på ca. 5000 kroner. Bildet er nemlig farlig nær, kan bestilles gjennom Hus&Hage her i Drammen.... Men spørsmålet er om jeg kan leve et helt liv med denne gamle damen..? Vurderer evt. to av de små..

Du kan bla i House Doctors 2012-katalog her! Nyt og bli inspirert!


2 kommentarer:

  1. Skjønner at du er fristet- har også lyst på det bildet der! :-)

    SvarSlett
  2. Det er så fiiint! Men kommer det til å passe inn??? Hjemmet mitt er jo ikke akkurat som en fredig stylet House-Doctor-katalog...Tenke-tenke...;-)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...