lørdag 29. oktober 2011

Mood-board til Stue

Å, som jeg gleder meg til å få "ny" stue. Mine nærmeste rister på hodet, og mannen i huset må nok en gang finne fram malekosten. IGJEN.. Men med  brune gulv, brun tømmervegg og brun sofa attpåtil blir det litt i overkant mye brunt for denne jenta, og nå skal endelig alt bli HVITT! Gleder meg som en unge til å innrede, og deler mitt lille digitale mood-board med dere. Og i samme slengen benytter jeg anledningen til å nevne at dette er årets ønskeliste, så kan også familie, venner og andre som synes jeg fortjener en ekstra fin gave til bursdag eller jul i år bare løpe og kjøpe dette;-)





Her kommer fargepaletten til å gå i hvitt, svart, sølv og en dæsj dus lilla ser det ut som. Sølvpuff: Lille Medina, Teppe: Pappelina, Lenestol: Nordal, Krakk: Tolix, Pute: Hus&Hage. Og jaggu snek ikke ennå en IKEA- Expedit hylle med seg i denne runden også. Planen er å bygge på seksjonen vi har fra før med denne litt større delen. Pute: Tine K Home, Gulvlampe, rammer til svart- hvit fotos, og TV-benk også fra IKEA. Stuebord skal mekkes av Europall med plexiglass plate og males lyseblå. Tror det blir fint:-)





2 kommentarer:

  1. Herlig, gleder meg allerede til å se resultatet!!!

    SvarSlett
  2. Spørs jo om du får se det med en gang, er jo myyye flinkere til å drømme enn gjennomføre, men BEDRE blir det uansett:-)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...