lørdag 13. august 2011

Sofa So Good

Da er det Lørdag kveld og vi har atter en gang rigget oss godt til med Macen, fjernkontrollen, og godis i sofaen:) Det er kanskje et tegn på at det er på tide å komme seg opp av sofaen når putene begynner å bli fillete og hullete?!? Trene mer, spise ute oftere, gå på kino en lørdagskveld i stedet for? -Men sofaen er så god!!! Den ble kjøpt på nettopp SofaSoGood i Oslo for to år siden og har blitt godt brukt siden den gang!

Vi lette leeenge og vel og endte til slutt opp med denne. Mocca- brun er veldig praktisk med et lite barn i hus! Sofaen veldig GOD, og puter er noe jeg er veldig svak for, og de ender ofte opp med å bli med meg hjem uten at det er noe jeg strengt tatt trenger.. Fordelen av pute-bonanzaen er at jeg har muligheten til å bytte om på de ofte og ikke går lei sofaen, sånn utseendemessig..

Puter: fra venstre: Indiska, DAY Home, Anouska, selvsydd fra Stoff&Stil, Bungalow, Kid, Anouska
Gjett hvem som har lagt beslag på chaiselong-delen av sofaen? Vevet gresk teppe fra Hellas og deilig,  lilla ullpledd stjålet på Malaysian Airlines;-)
Pute fra Bungalow.
Favorittputa med store paljetter fra Day Home. Så dyr at jeg skammer meg ennå, men likevel verd hver eneste krone..

2 kommentarer:

  1. Syns puten var superlekker. Jeg har sett på endel puter, men har enda ikke fylt opp min sofa. Har fått søsteren min til å strikke putetrekk til meg i 60x60 cm og de skal ut på bloggen så snart hun blir ferdig med dem.

    Uansett er det godt å han en sofa som man kan slappe av i og som man kan sette seg ned i å kose seg.

    Ha en super søndag.

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å se!!! Home&Cottage har mye fint på putefronen nå også:)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...